Chilltardz

Har chillat hela kvällen och lyssnat på underbara Hayley Williams från Paramooooooooooore :D ;) :D:D:D Världens bästaste sångerska om jag får säga så :D Hehe, fast smaken är ju som baken! ;D Iaf, så har jag träffat min bästaste (vet att jag använder bästaste hela tiden men ordet smakar som jordgubbar från österlen) kompizz Peter (2 meter ;)) Och iaf så har vi kolalt film och läst en bok. En sån passionsbok som gamla tanter brukar läsa när de blivit för torra för att tillfredställa sin skrumpnande man som antagligen spelat för mycket på hästar men aldrig vunnit ens en femkrona. Det har jag gjort idag iaf. Vad har du gjort? KOMMENTERA <3<3       // Number SEXXI :;D

Har chillat hela kvällen och lyssnat på underbara Hayley Williams från Paramooooooooooore :D ;) :D:D:D Världens bästaste sångerska om jag får säga så :D Hehe, fast smaken är ju som baken! ;D Iaf, så har jag träffat min bästaste (vet att jag använder bästaste hela tiden men ordet smakar som jordgubbar från österlen) kompizz Peter (2 meter ;)) Och iaf så har vi kolalt film och läst en bok. En sån passionsbok som gamla tanter brukar läsa när de blivit för torra för att tillfredställa sin skrumpnande man som antagligen spelat för mycket på hästar men aldrig vunnit ens en femkrona. Det har jag gjort idag iaf. Vad har du gjort? KOMMENTERA <3<3      



// Number SEXXI :;D

Kommentarer
Postat av: Pettårrr

Chit vilken fettodag vi hafft! :D Det får vi görr om ijen :D

2012-04-29 @ 03:16:51
Postat av: Malin

OMG AH LÖV YAH BLOGGG!!!! IM YAH BIGGEZT FAAAN!!!!

2012-04-29 @ 15:19:43
URL: http://firewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0