Malmoe

Jodå såatte, var i malmö idag med Malin Badass och hade det mysigt och trevligt. Det blåste riktigt mycket så jag fick en blåsfrilla men vem fan bryr sig? I vilket fall så stack vi till stället där de döda får liv igen... EMMAUS (second hand affär)! Väl där letade vi efter reliker värda att bäras upp av våra kroppar och, som det står i bibeln, den som söker skall finna. Så vi fann. Jag hittade ett par röda skor som såg ut lite som bawlingskor, men dom var snyggare än bowlingskor och billigare oxå skulle jag tro.

Seeeeeeeen så var vi på en lekplats.

Så tack för en mysig dag Malin, jag hade det mysigt. REHAB

//#6

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det var fett! Tack själv för en bra dag! Får göras om :)

2012-05-07 @ 23:06:15
URL: http://firewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0