Will you defeat them?

So anyways så skrev och recordade jag en liten låtidé idag! Länk till the shiet finns såklart undertill. Låten handlar lite vagt om att man inte bara kan vänta på att maten blir serverad hela livet, man måste laga den någon gång. Annars blir man vansinnigt hungrig.

Martinsane -Waiting


Dessutom är jag tvungen att nämna att Number Red spelar på KB nästa helg kl 19.15! Mest så att alla fans vet. It's gonna be rockinicious, believe it.



Dagens fundering: Varför lär vi barn att bli precis som vi själva är? Jag menar, då måste vi ju se våra egna jag som "perfekta" och alla vet ju att vi inte är perfekta och att jorden typ dör pågrund av oss.. borde vi inte lära barnen att bli något nytt? Vi borde utveckla barnen till humans 2.0 för annars kommer vi nog aldrig att nå dit vi vill. Keep it real.

//Number Six

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0