Yey!

Jag köpte mopeden som jag var och kollade på! :D Världens finaste är den och den är jätterolig att köra med. Den är lite trimmad också tror jag för den toppar 75km/h. Känner mig riktigt badass när jag kör.
Dock var det jävligt kallt att köra och nu har jag dragit på mig världens förkylning... Great! Jag hoppas att förkylningen försvinner innan lördag, annars blir det en hes Number Six på scenen! Fast det är jävligt grymt att vara förkyld när man sjunger för då får man kämpa så jävla mycket vilket gör att man får mer feeling tycker jag ;) nog bara jag i hela sångvärlden som tycker det dock....

Trekkade till Ankan igår och trekkade till Peter idag bara så ni vet. Ska nog ta lite moppebilder och lägga upp någon gång.

"Winter is coming" - The Starks

//Number siXxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0